Introduzione: L'injection injection hè u prucessu primariu in i materiali di imballaggio cosmeticu. U primu prucessu hè spessu injezione, chì determina direttamente a qualità di u produttu è a produtividade. L'impostazione di u prucessu di stampatura per iniezione deve cunsiderà 7 fattori cum'è a retrazione, a fluidità, a cristallinità, i plastichi sensibili à u calore è i plastichi facilmente idrolizzati, u stress cracking è a frattura di fusione, u rendiment termicu è u tassu di rinfrescante, è l'assorbimentu di umidità. Stu articulu hè scrittu dapacchettu shanghai rainbow. Condividi u cuntenutu pertinente di questi 7 fattori, per a riferenza di i vostri amichi in a supply chain di Youpin:
Stampaggio a iniezione
L'injection molding, cunnisciuta ancu com'è injection molding, hè un metudu di stampatura chì combina l'iniezione è l'injection. I vantaghji di u metudu di stampa di iniezione sò rapidità di produzzione veloce, alta efficienza, u funziunamentu pò esse automatizatu, varietà di culori, forme pò esse da simplice à cumplessu, dimensione pò esse da grande à chjuca, è a dimensione di u pruduttu hè precisa, u pruduttu. hè faciule d'aghjurnà, è pò esse fattu in forme cumplesse. I pezzi è l'iniezione sò adattati per a produzzione di massa è i campi di trasfurmazioni di stampa cum'è prudutti cù forme cumplesse. À una certa temperatura, u materiale plasticu funnu cumpletamente hè agitatu da un vitu, injected in a cavità di u moldu cù alta pressione, è rinfriscatu è solidificatu per ottene un pruduttu modelatu. Stu metudu hè adattatu per a pruduzzioni di massa di pezzi cù forme cumplesse è hè unu di i metudi di trasfurmazioni impurtanti.
01
Ritirà
I fatturi chì affettanu a cuntrazione di u modellu termoplasticu sò i seguenti:
1) Tipi di plastica: Durante u prucessu di formatura di plastica termoplastica, ci sò sempre cambiamenti di u voluminu causati da a cristallizazione, un forte stress internu, un grande stress residuale congelatu in e parti di plastica, una forte orientazione moleculare è altri fattori, cusì cumparatu cù i plastichi termoset, a contrazione. u tassu hè più grande, a gamma di shrinkage hè larga, è a direzzione hè evidenti. Inoltre, u shrinkage after molding, annealing o cundizionamentu di l'umidità hè generalmente più grande di quellu di i plastichi termoindurenti.
2) E caratteristiche di a parte plastica. Quandu u materiale fusu hè in cuntattu cù a superficia di a cavità, a capa esterna hè immediatamente rinfriscata per furmà una cunchiglia solida di bassa densità. A causa di a povira conductività termale di u plasticu, a capa interna di a parte plastica hè lentamente rinfriscata per furmà una strata solida d'alta densità cù grande shrinkage. Dunque, u spessore di u muru, u rinfrescante lentu è u spessore di strati d'alta densità ridurrà più.
Inoltre, a prisenza o l'absenza di inserti è u layout è a quantità di inserti affettanu direttamente a direzzione di u flussu di materiale, a distribuzione di densità è a resistenza à a retazioni. Per quessa, e caratteristiche di e parti di plastica anu un impattu più grande nantu à a diminuzione è a direzzione.
3) Fattori cum'è a forma, a dimensione, è a distribuzione di l'entrata di l'alimentazione affettanu direttamente a direzzione di u flussu di materiale, a distribuzione di a densità, u mantenimentu di a pressione è a diminuzione di l'effettu è u tempu di mudificazione. I porti di alimentazione diretta è i porti di alimentazione cù grandi sezioni trasversali (in particulare sezioni trasversali più grossi) anu menu shrinkage, ma una direttività più grande, è i porti di alimentazione più brevi cù una larghezza è una lunghezza più corta anu menu direttività. Quelli chì sò vicinu à l'ingressu di l'alimentazione o paralleli à a direzzione di u flussu di materiale si sminuzzanu più.
4) Cundizioni di molding A temperatura di u muffa hè alta, u materiale fusu si freti lentamente, a densità hè alta, è u shrinkage hè grande. In particulare per u materiale cristalinu, u shrinkage hè più grande per via di l'alta cristalinità è i grandi cambiamenti di volumi. A distribuzione di a temperatura di u muffa hè ancu ligata à u rinfrescante internu è esternu è l'uniformità di a densità di a parte plastica, chì affetta direttamente a dimensione è a direzzione di u shrinkage di ogni parte.
Inoltre, mantene a pressione è u tempu anu ancu un impattu maiò nantu à a cuntrazzione, è a cuntrazzione hè più chjuca, ma a direzzione hè più grande quandu a pressione hè alta è u tempu hè longu. A pressione d'iniezione hè alta, a diferenza di viscosità di fusione hè chjuca, u stress di cisura interlayer hè chjuca, è u rebound elasticu dopu a demolding hè grande, cusì u shrinkage pò ancu esse ridutta da una quantità adatta. A temperatura di u materiale hè alta, u shrinkage hè grande, ma a direzzione hè chjuca. Per quessa, l'aghjustà a temperatura di u moldu, a pressione, a velocità di iniezione è u tempu di rinfrescante durante u muffa pò ancu cambià in modu adattatu a contrazione di a parte plastica.
Quandu u disignu di u muffa, secondu a gamma di ritirata di diversi plastichi, u gruixu di u muru è a forma di a parte plastica, a dimensione è a distribuzione di a forma di ingressu, a rata di ritirata di ogni parte di a parte plastica hè determinata secondu l'esperienza, è tandu a dimensione di a cavità hè calculata.
Per i pezzi di plastica d'alta precisione è quandu hè difficiule di capisce a rata di cuntrazione, i seguenti metudi sò generalmente usati per cuncepisce u muffa:
Pigliate una freccia più chjuca per u diametru esternu di a parte plastica, è una freccia più grande per u diametru internu, in modu di lascià spaziu per a correzione dopu à u muffa di prova.
I stampi di prova determinanu a forma, a dimensione è e cundizioni di mudificazione di u sistema di gating.
I pezzi di plastica per esse post-processatu sò sottumessi à post-processing per determinà u cambiamentu di taglia (a misurazione deve esse 24 ore dopu a demolding).
Corrige u moldu secondu u shrinkage propiu.
Riprova u muffa è cambia in modu adattatu e cundizioni di u prucessu per mudificà ligeramente u valore di cuntrazione per risponde à i requisiti di a parte plastica.
02
fluidità
1) A fluidità di i termoplastici pò esse generalmente analizata da una seria d'indici cum'è u pesu molekulari, l'indice di fusione, a lunghezza di u flussu spirale di Archimede, a viscosità apparente è u rapportu di flussu (lunghezza di prucessu / spessore di a parete di a parte plastica).
Picculu pesu moleculare, larga distribuzione di pesu moleculare, scarsa regularità di struttura moleculare, altu indice di fusione, longa lunghezza di flussu spirale, bassa viscosità apparente, altu rapportu di flussu, bona fluidità, plastica cù u stessu nome di produttu deve verificà e so struzzioni per stabilisce se a so fluidità hè. applicabile per stampaggio a iniezione.
Sicondu i requisiti di cuncepimentu di u muffa, a fluidità di i plastichi cumunimenti usati pò esse divisa in trè categorie:
Bona fluidità PA, PE, PS, PP, CA, poli(4) metilpentene;
Resina di serie di polistirene di fluidità media (cum'è ABS, AS), PMMA, POM, polyphenylene etere;
Poca fluidità PC, PVC duru, polyphenylene etere, polysulfone, polyarilsulfone, fluoroplastici.
2) A fluidità di diversi plastichi cambia ancu per via di parechji fatturi di mudificazione. I fatturi principali chì influenzanu sò i seguenti:
①A temperatura di u materiale più altu aumenta a fluidità, ma i diversi plastichi anu a so propria differenzi, cum'è PS (in particulare quelli chì anu una alta resistenza à l'impattu è un valore MFR più altu), PP, PA, PMMA, polistirene mudificatu (cum'è ABS, AS) A fluidità di, PC , CA è altri plastichi varieghja assai cù a temperatura. Per PE è POM, l'aumentu o a diminuzione di a temperatura hà pocu effettu nantu à a so fluidità. Per quessa, u primu deve aghjustà a temperatura durante u molding per cuntrullà a fluidità.
②Quandu a pressione di l'iniezione hè aumentata, u materiale fusu hè sottumessu à un effettu di cisura più grande, è a fluidità aumenta ancu, in particulare PE è POM sò più sensibili, cusì a pressione di iniezione deve esse aghjustata per cuntrullà a fluidità durante l'imfurmazione.
③A forma, a dimensione, a disposizione, u disignu di u sistema di raffreddamentu di a struttura di u muffa, a resistenza di flussu di u materiale fusu (cum'è a finitura di a superficia, u grossu di a sezione di u canali, a forma di a cavità, u sistema di scarico) è altri fattori direttamente. affettanu u materiale fusu in a cavità A fluidità attuale à l'internu, se u materiale fusu hè prumossu per calà a temperatura è cresce a resistenza di fluidità, a fluidità diminuisce. Quandu u disignu di u muffa, una struttura raghjone deve esse sceltu secondu a fluidità di u plasticu utilizatu.
Durante a furmazione, a temperatura di u materiale, a temperatura di u muffa, a pressione di l'iniezione, a velocità di l'iniezione è altri fattori ponu ancu esse cuntrullati per aghjustà in modu adattatu a cundizione di riempimentu per risponde à i bisogni di l'iniezione.
03
Cristalinità
I termoplastici ponu esse divisi in plastichi cristallini è plastichi non-cristallini (canusciutu macari amorfu) secondu a so senza cristallizazione durante a condensazione.
U cosiddettu fenomenu di cristallizazione si riferisce à u fattu chì quandu u plasticu cambia da un statu di fusione à un statu di condensazione, e molécule si movenu indipindentamente è sò completamente in un statu disordinatu. E molécule fermanu a mossa liberamente, pressu una pusizioni ligeramente fissa, è anu una tendenza à fà l'arrangiamentu moleculare un mudellu regulare. Stu fenomenu.
I criterii di l'apparenza per ghjudicà sti dui tipi di plastica pò esse determinate da a trasparenza di e parti di plastica grossa. In generale, i materiali cristallini sò opachi o traslucenti (cum'è POM, etc.), è i materiali amorfi sò trasparenti (cum'è PMMA, etc.). Ma ci sò eccezzioni. Per esempiu, u poly(4) methylpentene hè un plasticu cristalinu, ma hà una alta trasparenza, è l'ABS hè un materiale amorfu ma micca trasparente.
Quandu cuncepite stampi è selezziunà e macchine per l'iniezione, fate attenzione à i seguenti requisiti è precauzioni per i plastichi cristallini:
U calore necessariu per elevà a temperatura di u materiale à a temperatura di furmazione richiede assai calore, è l'equipaggiu cù una grande capacità di plastificazione hè necessariu.
Una grande quantità di calore hè liberata durante u rinfrescante è a ricunversione, perchè deve esse rinfriscata abbastanza.
A diffarenza di gravità specifica trà u statu fusu è u statu solidu hè grande, u shrinkage molding hè grande, è shrinkage è pori sò propensi à accade.
Raffreddamentu rapidu, bassa cristallinità, picculu ritirata è alta trasparenza. A cristalinità hè ligata à u gruixu di u muru di a parte plastica, è u gruixu di u muru hè lentu per rinfriscà, a cristalinità hè alta, u shrinkage hè grande, è e proprietà fisiche sò boni. Dunque, a temperatura di u muffa di u materiale cristalinu deve esse cuntrullata cum'è necessariu.
L'anisotropia hè significativa è u stress internu hè grande. Molécule chì ùn sò micca cristallizzate dopu a demolding anu una tendenza à cuntinuà à cristallizà, sò in un statu di sbilanciamentu energeticu, è sò propensi à deformazione è warpage.
U intervallu di temperatura di cristallizazione hè strettu, è hè faciule fà injectà u materiale unmelted in u moldu o per bluccà u portu di l'alimentazione.
04
Plastici sensibili à u calore è plastichi facilmente idrolizzati
1) A sensibilità à u calore significa chì certi plastichi sò più sensibili à u calore. Seranu riscaldati per un bellu pezzu à alta temperatura o a seccione di apertura di l'alimentazione hè troppu chjuca. Quandu l'effettu di cisura hè grande, a temperatura di u materiale aumenterà facilmente per causà decolorazione, degradazione è descomposizione. U plasticu caratteristicu hè chjamatu plasticu sensible à u calore.
Cum'è PVC duru, cloru di polyvinylidene, copolymer d'acetate di vinile, POM, polychlorotrifluoroethylene, etc. Plastici sensibili à u calore pruducenu monomeri, gasi, solidi è altri prudutti durante a descomposizione. In particulare, certi gasi di descomposizione anu effetti irritanti, corrosivi o tossichi nantu à u corpu umanu, l'equipaggiu è i muffa.
Dunque, l'attenzione deve esse pagata à u disignu di u muffa, à a selezzione di a macchina di stampatura à iniezione è à u modellu. Si deve esse usata una macchina di stampaggio a iniezione di vite. A seccione di u sistema di pouring deve esse grande. U moldu è u canna deve esse cromati. Aghjunghjite stabilizzante per debilità a so sensibilità termale.
2) Ancu s'è certi plastichi (cum'è PC) cuntenenu una piccula quantità d'acqua, si decomponeranu sottu à alta temperatura è pressione alta. Sta pruprietà hè chjamata idrolisi faciule, chì deve esse riscaldata è secca in anticipu.
05
Stress cracking è melt fracture
1) Certi plastichi sò sensittivi à u stress. Sò propensi à u stress internu durante u molding è sò fragili è faciuli di crack. E parti di plastica si cracke sottu à l'azzione di forza esterna o solvente.
Per questu mutivu, in più di aghjunghje additivi à e materie prime per migliurà a resistenza di crack, l'attenzione deve esse pagata à l'asciugatura di e materie prime, è e cundizioni di mudificazione deve esse sceltu raghjone per riduce u stress internu è aumentanu a resistenza di crack. È deve sceglie una forma raghjone di parti di plastica, ùn hè micca appruvatu per installà inserti è altre misure per minimizzà a cuncentrazione di stress.
Quandu si cuncepisce u muffa, l'angolo di demolding deve esse aumentatu, è deve esse sceltu un ingressu d'alimentazione raghjone è un mecanismu d'ejection. A temperatura di u materiale, a temperatura di u muffa, a pressione d'iniezione è u tempu di rinfrescante deve esse aghjustate in modu adattatu durante l'imfurmazione, è pruvate d'evità di demolding quandu a parte plastica hè troppu fridda è fragile. resistenza di crack, eliminà u stress internu è pruibisce u cuntattu cù solventi.
2) Quandu una fusione di polimeru cù un certu flussu di fusione passa à traversu l'orificiu di a bocca à una temperatura constante è u so flussu supera un certu valore, i cracks laterali evidenti nantu à a superficia di a fusione sò chjamati frattura di fusione, chì dannu l'apparenza è proprietà fisiche di a parti plastica. Per quessa, quandu selezziunate i polimeri cù un altu flussu di fusione, a sezione trasversale di a bocca, u corridore è l'apertura di l'alimentazione deve esse aumentata per riduce a velocità di iniezione è aumentà a temperatura di u materiale.
06
Prestazione termica è ritmu di raffreddamentu
1) Diversi plastichi anu diverse proprietà termali cum'è u calore specificu, a conduttività termale è a temperatura di distorsioni di u calore. A plastificazione cù un calore specificu elevatu richiede una grande quantità di calore, è deve esse aduprata una macchina d'injezione cù una grande capacità di plastificazione. U tempu di rinfrescante di u plasticu cù a temperatura di distorsioni di u calore elevatu pò esse cortu è u demoulding hè prestu, ma a deformazione di rinfrescante deve esse prevenuta dopu a demolding.
I plastichi cù una conductività termale bassa anu un ritmu di rinfrescante lento (cum'è polimeri ionici, etc.), per quessa, devenu esse abbastanza rinfriscati per rinfurzà l'effettu di rinfrescante di u moldu. I stampi di runner caldi sò adattati per i plastichi cù un calore specificu bassu è una conduttività termale alta. Plastics cun grande calori specifichi, bassu conductività termale, bassa temperatura di deformazione termica, è freti di rinfrescamentu lentu ùn sò micca favurevuli à l'alta velocità. Devono esse selezziunati i macchinari di stampatura à iniezione adattati è u raffreddamentu di u moldu rinfurzatu.
2) Diversi plastichi sò richiesti per mantene una freccia di rinfrescante adattata secondu i so tipi, caratteristiche è forme di parti di plastica. Per quessa, u moldu deve esse equipatu di sistemi di riscaldamentu è di rinfrescante secondu e esigenze di mudificazione per mantene una certa temperatura di u muffa. Quandu a temperatura di u materiale aumenta a temperatura di u muffa, deve esse rinfriscata per impedisce chì a parte plastica si deformi dopu a demolding, accurtà u ciculu di mudificazione, è riduce a cristalinità.
Quandu u calore di i rifiuti plastichi ùn hè micca abbastanza per mantene u moldu à una certa temperatura, u moldu deve esse equipatu di un sistema di riscaldamentu per mantene u moldu à una certa temperatura per cuntrullà a freccia di rinfrescante, assicurà a fluidità, migliurà e cundizioni di riempimentu o cuntrullà u plasticu. parti per rinfriscà lentamente. Impedisce u raffreddamentu irregolare à l'internu è à l'esternu di e parti di plastica di pareti spessi è aumentanu a cristalinità.
Per quelli chì anu una bona fluidità, una grande zona di mudificazione, è a temperatura materiale irregolare, secondu e cundizioni di mudificazione di e parti di plastica, qualchì volta deve esse riscaldatu o rinfriscatu alternativamente o cale è rinfriscatu lucale. Per questu scopu, u moldu deve esse equipatu cù un sistema di rinfrescante o riscaldamentu currispundente.
07
Hygroscopicità
Perchè ci sò diversi additivi in i plastichi, chì li facenu avè diversi gradi di affinità per l'umidità, i plastichi ponu esse divisu in dui tipi: assorbimentu di umidità, aderenza di umidità, è umidità non-absorption è anti-stick. U cuntenutu di l'acqua in u materiale deve esse cuntrullatu in u intervalu permessu. Altrimenti, l'umidità diventerà gasu o hydrolyze sottu alta temperatura è alta pressione, chì pruvucarà a resina à scuma, diminuite a fluidità, è avè un aspettu poveru è pruprietà meccanica.
Dunque, i plastichi igroscòpichi devenu esse preriscaldati cù metudi di riscaldamentu adattati è specificazioni cum'è necessariu per prevene a reabsorption di l'umidità durante l'usu.
Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltd hè u fabricatore, u pacchettu di l'arcubalenu di Shanghai Furnisce un imballaggio cosmeticu one-stop.Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:www.rainbow-pkg.com
E-mail:Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008613818823743
Tempu di pubblicazione: 27-sep-2021