Qualità di u materiale di imballaggio Una panoramica di i standard di qualità per i sacchetti di maschere faciale materiali di imballaggio in un articulu

Definizione di Standard di Produttu di Qualità

1. Oggetti Applicabile

U cuntenutu di questu articulu hè applicabile à l'ispezione di qualità di diversi sacchetti di maschere (sacchetti di film d'aluminiu)materiali di imballaggio.

2. Termini è Definizioni

Superficie primaria è secundaria: L'aspettu di u pruduttu deve esse evaluatu secondu l'impurtanza di a superficia sottu usu normale;

Superficie primaria: A parte esposta chì hè interessata dopu a cumminazione generale. Cume a parte superiore, media è visualmente evidenti di u pruduttu.

Superficie secundaria: A parte oculata è a parte esposta chì ùn hè micca interessatu o difficiule di truvà dopu a cumminazione generale. Cum'è u fondu di u pruduttu.

3. Livellu di difettu di qualità

Difettu fatale: Violazione di e lege è regulamenti pertinenti, o causanu dannu à u corpu umanu durante a produzzione, u trasportu, a vendita è l'usu.

Seriu difettu: Implica a qualità funzionale è a sicurezza affettata da a qualità strutturale, chì affettanu direttamente a vendita di u pruduttu o chì u pruduttu vendutu ùn riesce à ottene l'effettu previstu, è i cunsumatori si sentenu scomodi quandu l'utilizanu.

Difettu generale: Implica a qualità di l'aspettu, ma ùn affetta micca a struttura di u produttu è l'esperienza funziunale, è ùn avarà micca un impattu maiò nantu à l'apparenza di u pruduttu, ma face chì i cunsumatori si sentenu scomodi quandu l'utilizanu.

Requisiti di qualità di l'apparenza

1. Esigenze di l'apparenza

L'ispezione visuale mostra senza rughe o pieghe evidenti, senza perforazioni, rotture o aderenza, è a borsa di film hè pulita è libera di materia straniera o macchie.

2. Esigenze di stampa

Deviazione di u culore: U culore principale di u saccu di film hè coherente cù u campione standard di culore cunfirmatu da e duie parti è hè in u limitu di deviazione; ùn ci sarà micca una differenza di culore evidenti trà u listessu batch o dui batch consecutivi. L'ispezione deve esse realizatu secondu SOP-QM-B001.

Difetti di stampa: L'ispezione visuale ùn mostra micca difetti cum'è ghosting, caratteri virtuali, sfocatura, stampe mancanti, linee di coltelli, contaminazione eterocromatica, macchie di culore, macchie bianche, impurità, etc.

Deviazione di sovrastampa: Misurata cù una regula d'acciaio cù una precisione di 0,5 mm, a parte principale hè ≤0,3 mm, è altre parti sò ≤0,5 mm.

Deviazione di a pusizione di u mudellu: Misurata cù una regula d'acciaio cù una precisione di 0,5 mm, a deviazione ùn deve micca più di ± 2 mm.

Barcode o QR code: U tassu di ricunniscenza hè sopra à a Classe C.

3. Esigenze d'igiene

A superficia di visualizazione principale deve esse libera di macchie d'inchiostro evidenti è contaminazione di culore straneru, è a superficia di visualizazione non principale deve esse libera di contaminazione di culore straneru evidenti, macchie di tinta, è a superficia esterna deve esse removable.

Qualità di u materiale di imballaggio Una panoramica di i standard di qualità per i sacchetti di maschere faciale materiali di imballaggio in un articulu1

Requisiti di qualità strutturale

Lunghezza, larghezza è larghezza di u bordu: Misurate e dimensioni cù un regnu di film, è a deviazione positiva è negativa di a dimensione di a lunghezza hè ≤1mm

Spessore: Misuratu cù un micrometru à vite cù una precisione di 0,001 mm, u grossu tutale di a somma di i strati di materiale è a deviazione da a mostra standard ùn deve esse più di ± 8%.

Materiale: Sughjettu à a mostra firmata

Resistenza alle rughe: prova di u metudu push-pull, senza peeling evidenti trà i strati (film compositu / borsa)

Requisiti di qualità funziunale

1. Test di resistenza à u fretu

Pigliate dui sacchetti di maschere, riempite cù 30 ml di liquidu di maschera, è sigillali. Mantene unu à a temperatura di l'ambienti è luntanu da a luce cum'è un cuntrollu, è mette l'altru in un frigorifico -10 ℃. Pigliate dopu à 7 ghjorni è restaurà à a temperatura di l'ambienti. Comparatu cù u cuntrollu, ùn deve esse micca sfarenza evidenti (fading, danni, deformazione).

2. Test di resistenza à u calore

Pigliate dui sacchetti di maschere, riempili cù 30 ml di liquidu di maschera, è sigillali. Conservez l'un à température ambiante et à l'abri de la lumière comme contrôle, et placez l'autre dans une boîte à température constante de 50 ℃. Pigliate dopu à 7 ghjorni è restaurà à a temperatura di l'ambienti. Comparatu cù u cuntrollu, ùn deve esse micca sfarenza evidenti (fading, danni, deformazione).

3. Test di resistenza di luce

Pigliate dui sacchetti di maschere, riempite cù 30 ml di liquidu di maschera, è sigillali. Conserver l'un à température ambiante et à l'abri de la lumière à titre de contrôle, et placer l'autre dans une boîte d'essai de vieillissement léger. Pigliate dopu à 7 ghjorni. Comparatu cù u cuntrollu, ùn deve esse micca sfarenza evidenti (fading, danni, deformazione).

4. Resistenza di pressione

Riempite cù l'acqua di u stessu pesu cum'è u cuntenutu netu, mantene a pressione di 200N per 10 minuti, senza cracke o fuga.

5. Sigillatura

Riempite cù l'acqua di u stessu pesu cum'è u cuntenutu netu, mantene sottu à -0.06mPa vacuum per 1 minutu, senza fuga.

6. Resistenza à u calore

Top seal ≥60 (N/15mm); guarnizione laterale ≥65 (N/15mm). Testatu secondu QB/T 2358.

Tensile force ≥50 (N/15mm); forza di ruttura ≥50N; allungamentu à a rottura ≥77%. Testatu secondu GB/T 1040.3.

7. Interlayer forza di buccia

BOPP/AL: ≥0.5 (N/15mm); AL/PE: ≥2,5 (N/15 mm). Testatu secondu GB/T 8808.

8. Coefficient d'attrito (dentro / fora)

us≤0.2; ud≤0,2. Testatu secondu GB/T 10006.

9. Velocità di trasmissione di vapore d'acqua (24h)

≤0,1 (g/m2). Testatu secondu GB/T 1037.

10. Velocità di trasmissione di l'ossigenu (24h)

≤0,1 (cc/m2). Testatu secondu GB/T 1038.

11. Residu di solvente

≤ 10 mg/m2. Testatu secondu GB/T 10004.

12. Indicatori microbiologichi

Ogni lotto di sacchetti di maschere deve avè un certificatu di irradiazione da u centru di irradiazione. Sacchetti di maschere (cumprese a tela di maschere è film perlescente) dopu a sterilizazione per irradiazione: u numeru tutale di colonie batteriche ≤10CFU/g; muffa totale è lievitu count ≤10 CFU/g.

Qualità di u materiale di imballaggio Una panoramica di i standard di qualità per i sacchetti di maschere faciale materiali di imballaggio in un articulu

Riferimentu di u metudu di accettazione

1. Ispezione visuale:L'apparizione, a forma è l'ispezione di u materiale sò principalmente inspezione visuale. Sottu luce naturale o cundizioni di lampa incandescente 40W, u pruduttu hè 30-40cm luntanu da u pruduttu, cù visione normale, è i difetti di a superficia di u pruduttu sò osservati per 3-5 seconde (eccettu per a verificazione di copia stampata)

2. Ispezione di u culore:I campioni inspeccionati è i prudutti standard sò posti sottu una luce naturale o una luce incandescente 40W o una fonte di luce standard, 30cm di distanza da a mostra, cù una fonte di luce d'angolo di 90º è una linea di vista d'angolo di 45º, è u culore hè paragunatu cù u pruduttu standard.

3. Odore:In un ambiente senza odore intornu, l'ispezione hè fatta da l'odore.

4. Taglia:Misura a dimensione cù un regnu di film cun riferimentu à a mostra standard.

5. Pesu :Pesa cù una bilancia cù un valore di calibrazione di 0,1 g è registra u valore.

6. Spessore:Misura cù un calibre à vernier o un micrometru cù una precisione di 0,02 mm cù riferimentu à u campione standard è standard.

7. Test di resistenza à u fretu, resistenza à u calore è resistenza à a luce:Pruvate u saccu di maschera, a tela di maschera è a film perla inseme.

8. Indice microbiologicu:Pigliate u saccu di maschera (cuntenendu tela di maschera è film perlescente) dopu a sterilizazione di l'irradiazione, mette in una solu salina sterile cù u listessu pesu di u cuntenutu netu, impastate u saccu di maschera è u tela di maschera in l'internu, in modu chì u tela di maschera assorba l'acqua ripetutamente, è pruvate. u numeru tutale di culunie bacteriale, muffa è levitu.

Packaging / Logistica / Storage

U nome di u produttu, a capacità, u nome di u fabricatore, a data di produzzione, a quantità, u codice di l'ispettore è altre informazioni deve esse marcatu nantu à a scatula di imballaggio. À u listessu tempu, u cartone di imballaggio ùn deve esse micca bruttu o dannatu è allineatu cù un saccu protettivu di plastica. A scatula deve esse sigillata cù cinta in forma di "I". U pruduttu deve esse accumpagnatu da un rapportu d'ispezione di fabbrica prima di lascià a fabbrica.


Tempu di post: Dec-16-2024
Firma