Tecnulugia di imballaggio | Trattamentu di Spraying Superficie di Bottiglia di Vetru è Tecniche di Ajustamentu di u Culore Sparte

Bottiglia di vetruU rivestimentu hè un ligame impurtante di trattamentu di a superficia in u campu di l'imballaggi cosmetichi. Aghjunghje un bellu mantellu à u cuntinuu di vetru. In questu articulu, spartemu un articulu nantu à u trattamentu di a spruzzatura di a superficia di a buttiglia di vetru è e cumpetenze di currispundenza di culore.

Ⅰ 、 Cumpetenze di funziunamentu di custruzzione per spraying di pittura in buttiglia di vetru

1. Aduprate diluente nettu o acqua per aghjustà a pintura à una viscosità adattata per spraying. Dopu a misurazione cù un viscosimetru Tu-4, a viscosità adattata hè generalmente da 18 à 30 seconde. Se ùn ci hè micca viscosimetru in u mumentu, pudete aduprà u metudu visuale: stir the paint with a stick (ferru o bastone di legnu) è poi l'elevate à una altezza di 20 cm è ferma per osservà. Se a pintura ùn si rompe in pocu tempu (pochi seconde), hè troppu grossu; s'ellu si rompe appena abbanduneghja u bordu superiore di u bucket, hè troppu magre; quandu si ferma à una altezza di 20 cm, a vernice hè in una linea dritta è ferma u flussu è gocce in un mumentu. Questa viscosità hè più adattata.

buttiglia di vetru 3

2. A pressione di l'aria deve esse cuntrullata à 0,3-0,4 MPa (3-4 kgf / cm2). Se a pressione hè troppu bassu, u liquidu di pittura ùn serà micca atomizatu bè è pitting si formarà nantu à a superficia; se a prissioni hè troppu alta, si sfonderà facilmente è a nebbia di pittura serà troppu grande, chì perdirà materiali è affetta a salute di l'operatore.

3. A distanza trà a bocca è a superficia hè generalmente 200-300 mm. S'ellu hè troppu vicinu, sarà facilmente sag; s'ellu hè troppu luntanu, a nebbia di pittura serà irregolare è pitting facilmente appariscerà, è se a bocchetta hè luntanu da a superficia, a nebbia di pittura volarà in u caminu, causendu rifiuti. A dimensione specifica di l'intervallu deve esse aghjustatu in modu adattatu secondu u tipu, a viscosità è a pressione di l'aria di a pittura di buttiglia di vetru. L'intervallu di spraying di pittura à secca lenta pò esse più luntanu, è pò esse più luntanu quandu a viscosità hè fina; quandu a pressione di l'aria hè alta, l'intervallu pò esse più luntanu, è pò esse più vicinu quandu a pressione hè chjuca; u cusì chjamatu più vicinu è più luntanu si riferisce à a gamma di regulazione trà 10 mm è 50 mm. S'ellu supera stu intervallu, hè difficiule di ottene una film di pittura ideale.

4. U spray gun pò esse spustatu su è falà, manca è dritta, preferibile à una vitezza uniforme di 10-12 m / min. U boccu deve esse spruzzatu pianu nantu à a superficia di l'ughjettu, è u spraying oblicu deve esse minimizatu. Quandu spruzzate à e duie estremità di a superficia, a manu chì tene u grillu di a pistola spray deve esse liberata rapidamente per riduce a nebbia di pittura, perchè e duie estremità di a superficia di l'ughjettu spessu ricevenu più di dui spruzzi, è sò i lochi induve gocce. più prubabile di accade.

buttiglia di vetru 2

5. Quandu spraying, a capa successiva deve pressu 1/3 o 1/4 di a capa precedente, perchè ùn ci sarà micca fuga. Quandu si spruzza vernice di secca rapida, hè necessariu di spruverà in ordine à un tempu. L'effettu di re-spraying ùn hè micca ideale.

6. Quandu spruzzate in un locu apertu fora, fate attenzione à a direzzione di u ventu (ùn hè micca adattatu per travaglià in venti forti), è l'operatore deve stà in a direzzione di u ventu per impedisce chì a nebbia di pittura ùn sia soffiata nantu à u spruzzatu. film di pittura è pruvucannu a superficia granulare embarrassing.

7. L'ordine di spraying hè: difficiuli prima, faciule dopu, dentru prima, fora dopu. Altu prima, bassu dopu, zona chjuca prima, zona grande dopu. In questu modu, a nebbia di pittura spruzzata dopu ùn spruzzarà micca nantu à a film di pittura sprayed è dannu a film di pittura sprayed.

Ⅱ 、 Cumpetenze di currispundenza di culore di pittura di bottiglia di vetru

1. Principiu basicu di culore

Rossu + giallu = aranciu

Rossu + blu = viola

Giallu + viole = verde

2. Principiu basicu di culori cumplementari

Rossu è verde sò cumplementarii, vale à dì, u rossu pò riduce u verde, è u verde pò riduce u rossu;

U giallu è u viole sò cumplementarii, vale à dì, u giallu pò riduce u viole, è u viole pò riduce u giallu;

U blu è l'aranciu sò cumplementarii, vale à dì, u blu pò riduce l'aranciu, è l'aranciu pò riduce u blu;

buttiglia di vetru 1

3. Cunniscenza basica di culore

In generale, u culore chì a ghjente parla hè divisu in trè elementi: tonalità, ligerezza è saturazione. Hue hè ancu chjamatu tonalità, vale à dì rossu, aranciu, giallu, verde, cian, blu, viola, etc.; a ligerezza hè ancu chjamata luminosità, chì descrive a luminosità è a bughjura di u culore; a saturazione hè ancu chjamata chroma, chì descrive a prufundità di u culore.

4. Principi basi di u culore

In generale, ùn aduprate micca più di trè tippi di pittura per u culore. U mischju di rossu, giallu è blu in una certa proporzione pò ottene diverse culori intermedi (vale à dì culori cù tonalità differenti). A basa di i culori primari, l'aghjunghje biancu pò ottene culori cù saturazioni diffirenti (vale à dì culori cù sfumaturi diffirenti). In basa di i culori primari, l'aghjunzione di u neru pò ottene culori cù una luminosità diversa (vale à dì culori cù una luminosità diversa).

5. Tecniche basi di currispundenza di culore

U mischju è l'abbinamentu di vernici segue un principiu di culore sottrattivu. I trè culori primari sò rossi, gialli è blu, è i so culori cumplementarii sò verdi, viole è aranci. I culori chjamati cumplementarii sò dui culori di luci mischiati in una certa proporzione per ottene u lume biancu. U culore cumplementariu di u rossu hè verde, u culore cumplementariu di u giallu hè viole, è u culore cumplementariu di u blu hè aranciu. Questu hè, se u culore hè troppu rossu, pudete aghjunghje verde; s'ellu hè troppu giallu, pudete aghjunghje viola; s'ellu hè troppu blu, pudete aghjunghje l'aranciu. I trè culori primari sò rossi, gialli è blu, è i so culori cumplementarii sò verdi, viole è aranci. I culori chjamati cumplementarii sò dui culori di luci mischiati in una certa proporzione per ottene u lume biancu. U culore cumplementariu di u rossu hè verde, u culore cumplementariu di u giallu hè viole, è u culore cumplementariu di u blu hè aranciu. Questu hè, se u culore hè troppu rossu, pudete aghjunghje verde; s'ellu hè troppu giallu, pudete aghjunghje viola; s'ellu hè troppu blu, pudete aghjunghje l'aranciu.

buttiglia di vetru

Prima di cunfurmà u culore, prima determinà a pusizione di u culore per esse cumminatu secondu a figura sottu, è dopu selezziunate dui tonalità simili per currisponde à una certa proporzione. Aduprate u stessu materiale di tavuletta di buttiglia di vetru o u pezzu di travagliu per esse spruzzatu per currisponde à u culore (u gruixu di u sustrato, a buttiglia di vetru di sal di sodiu è a buttiglia di vetru di sal di calciu mostrarà effetti diffirenti). Quandu si currisponde à u culore, prima aghjunghje u culore principale, è dopu aduprate u culore cù una putenza di culore più forte cum'è u culore secundariu, aghjunghje lentamente è intermittenti è agite continuamente, è osservate i cambiamenti di culore in ogni mumentu, pigliate campioni è sguassate, spazzola, spray. o dip elli nantu à una mostra pulita, è paragunate u culore cù a mostra originale dopu chì u culore si stabilizza. U principiu di "da a luce à u scuru" deve esse capitu in tuttu u prucessu di currispundenza di culore.


Tempu di post: 28-oct-2024
Firma