Cù u rapidu sviluppu di l'industria di l'imballaggio è di a stampa, l'applicazione di u prucessu di stampa à caldu hè più è più larga, in particulare in a scatula di imballaggio di merchenzie. A so applicazione pò spessu ghjucà u rolu di u toccu finitu, mette in risaltu u tema di u disignu, è migliurà u valore aghjuntu di i prudutti per risponde à i bisogni di diversi clienti di stampa. Stu articulu hè editatu daPacchettu di l'arcubalenu di Shanghaiper sparte trè applicazioni tecnulugia chì sò difficiuli di cuntrullà in u prucessu di stampa calda
U prucessu di doratura hè di trasferisce a capa d'aluminiu in l'aluminiu anodizatu à a superficia di u sustrato utilizendu u principiu di trasferimentu di pressa calda per furmà un effettu metallicu speciale. Sicondu a specificazione, a doratura si riferisce à u prucessu di stampa di trasferimentu termale di stampazione di fogli di stampa anodizzata (carta di stampa calda) à a superficia di u sustrato sottu una certa temperatura è pressione. Siccomu u materiale principale utilizatu per a doratura hè un fogliu d'aluminiu anodizatu, a doratura hè ancu chjamata stampata calda anodizzata.
01 Stamping nantu à vernice UV
U glazing UV pò migliurà a lucentezza di i prudutti stampati, è u so effettu unicu di alta lucida hè ricunnisciutu da a maiò parte di i clienti. A stampa calda nantu à u vernice UV pò ottene un effettu visuale assai bonu, ma u so prucessu hè difficiule di cuntrullà. Questu hè principarmenti perchè l'idoneità di stampazione calda di u vernice UV ùn hè ancu maturu, è a cumpusizioni di resina è l'additivi di u vernice UV ùn sò micca favurevuli à a stampa calda.
In ogni casu, quandu si tratta di certi prudutti, u prucessu di stampazione calda nantu à u vernice UV ùn pò esse evitata. U prucessu di pruduzzione uriginale deve passà per trè prucessi di stampa offset, stampa à caldu è lucidatura. Dopu chì i novi materiali sò utilizati, a stampa offset è a lucidatura pò esse cumpletata una volta è poi a stampa calda pò esse fatta. In questu modu, un prucessu pò esse ridutta è l'impattu di una cura UV pò esse ridutta, evitendu cusì u fenomenu di l'esplosione di culore di fustellatura di carta, migliurà assai l'efficienza di a produzzione è riducendu a rata di scarti.
In ogni casu, à questu tempu, hè necessariu di stampà caldu nantu à u vernice UV, chì mette in avanti esigenza abbastanza elevata per u vernice UV è stampa calda anodizzata. Attenzione deve esse pagatu à i seguenti aspetti.
1) Quandu u glazing, fate attenzione à cuntrullà a quantità di vernice. U vernice UV deve avè un certu spessore per ottene l'effettu di l'alta luminosità, ma u vernice troppu grossu hè male per a stampa calda. In generale, quandu a capa di vernice UV hè rivestita da stampa offset, a quantità di lucidatura hè di circa 9 g/m2. Dopu avè righjuntu stu valore, se a luminosità di a capa di vernice UV deve esse migliurata, a piattezza è a luminosità di a capa di vernice pò esse migliurata aghjustendu i paràmetri di u prucessu di rivestimentu (angolo di filu di schermu di rollu di rivestimentu è numeru di fili di schermu, etc.) è a prestazione di l'equipaggiu di stampa (pressione di stampa è velocità di stampa, etc.).
2) Pruvate di assicurà chì u revestimentu di vernice di tuttu u batch di prudutti hè relativamente stabile, è a capa di vernice deve esse fina è plana.
3) Selezzione raghjone di materiali di stampa calda. Hè necessariu chì i materiali di stampa calda anu resistenza à a temperatura alta, una bona aderenza è una bona affinità trà a so capa adesiva è a resina di vernice UV.
4) Aghjustate accuratamente a temperatura è a pressione di a versione di stampa à caldu, perchè a pressione è a temperatura troppu alta dannu u rendiment di l'inchiostro è facenu più difficiuli di stampa a caldo.
5) Hot stamping vitezza ùn deve esse troppu viloci.
02 Hot prima di stampà
U prucessu distampa a caldo seguita da stampahè in generale per rinfurzà u sensu visuale metallicu di u mudellu stampatu, è per aduttà un metudu di prucessu di stampazione calda seguita da una stampa di quattru culori nantu à u mudellu di stampa calda. Di solitu, i mudelli di culore graduali è metallichi ponu esse stampati cù una superposizione di punti, chì hà una bona prestazione visuale. Durante l'operazione attuale di stu prucessu deve esse nutatu i seguenti aspetti:
1) I requisiti per l'aluminiu anodizatu di stampa à caldu sò assai alti. À u listessu tempu, a pusizione di stampa calda hè necessaria per esse assai precisa. A superficia di u mudellu di stampa calda hè liscia è luminosa, senza bolle, pasta, scratch evidenti, etc., è i bordi di u mudellu di stampa calda ùn ponu micca indentazione evidenti;
2) Per i cartoni bianchi è i cartoni di vetru, una attenzione particulari deve esse pagata à a prutezzione di i prudutti semi-finiti, è l'influenza di diversi fatturi avversi, cum'è a deformazione di carta, deve esse minimizata durante u prucessu di produzzione, chì aiutanu assai à u prucessu lisu di stampa calda è a migliione di a tarifa di qualificazione di u produttu;
3) A strata adesiva di l'aluminiu anodizatu duverà aderenza assai alta (a strata adesiva speciale deve esse sviluppata per i prudutti di pacchetti di sigarette se ne necessariu), è a tensione superficiale di l'aluminiu anodizatu ùn deve esse menu di 38mN / m;
4) Prima di stampa à caldu, hè necessariu di produzzione di film di posizionamentu, è assicurà a precisione di stampazione calda è stampata di stampa, aghjustendu a pusizione esatta di a piastra di stampa calda;
5) Prima di a pruduzzione in massa, i prudutti chì sò caldi prima di stampà devenu esse sottumessi à a prova di tiratura di film. U metudu hè di utilizà a cinta trasparente di 1 inch per tirà direttamente l'aluminiu anodizatu stampatu in caldu, è osservà s'ellu ci hè u polveru d'oru caduta, stampatura calda incompleta o insegura, chì pò impedisce un gran numaru di prudutti di scarti in u prucessu di stampa;
6) Quandu facia a film, fate attenzione à a gamma di espansione unilaterale, chì deve generalmente esse in 0,5 mm.
03 Posizionamentu olograficu stampa à caldu
Stamping hot di pusizioni olografiche pò esse appiicatu à stampe cù mudelli anti-falsificazioni, migliurà assai a capacità anti-falsificazioni di i prudutti, è ancu migliurà a qualità di i prudutti. Posizionamentu olograficu hot stamping abbisogna assai altu cuntrollu di a temperatura, prissioni è vitezza, è u mudellu hot stamping hà dinù un grande impattu nant'à u so effettu.
In u pusizziunamentu olograficu stampatu à caldu, a precisione di l'overprint hè direttamente ligata à a qualità di u pruduttu. A film stampata calda deve esse ridutta è allargata da 0,5 mm da una parte. In generale, a stampazione a caldo di posizionamentu olograficu adopta una stampatura a caldo cavu. Inoltre, u cursore di u materiale di stampazione olografica di posizionamentu caldu deve esse uniforme, è u mudellu deve esse spaziatu uniformemente, perchè a macchina pò seguità accuratamente u cursore di stampa calda.
04 Altre precautions:
1) L'aluminiu anodizatu adattatu deve esse sceltu secondu u tipu di sustrato. Quandu u stampatu à caldu, duvete ammaistrà a temperatura, a pressione è a velocità di stampa à caldu, è trattà in modu diversu secondu e diverse materiali è e zone di stampa calda.
2) A carta, a tinta (in particulare a tinta nera), l'oliu seccu, l'adesivu compostu, etc. cù e proprietà appropritate seranu scelte. I pezzi stampati caldi deve esse manteni secchi per evità l'ossidazione o danni à a strata di stampa calda.
3) In generale, a specificazione di l'aluminiu anodizatu hè 0.64m × One 120m roll, una scatula per ogni 10 rotuli; Grandi rotuli cù larghezza di 0.64m, lunghezza di 240m o 360m o altre specificazioni speciali ponu esse persunalizati.
4) Durante l'almacenamiento, l'aluminiu anodizatu deve esse prutettu contra a pressione, l'umidità, u calore è u sole, è postu in un locu friddu è ventilatu.
Shanghai rainbow industrial co.,ltdfurnisce una soluzione unica per l'imballaggi cosmetichi.
Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:www.rainbow-pkg.com
Email: Vicky@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008615921375189
Tempu di post: 19-10-2022